Friday, April 16, 2010

aKu taK kaTa...LemBu yAng kaTa!

Haaaa...durIng kuRsUs teAm buILding Tu jUgaK leCtuReR tU aDa maCam sUruH waT akTivIti uNtUk naK kiTa keNaLi dIri kiTa Laaa...So dia SuRuH kitoRang LukIs koTak BeSar paStu siler LukIS LemBu..erk?? aKu nIh buKannYa pAndaI meLukiS saNgat..aKu taK Tau Lah naPer...dULu aKU keCik2 aKu paNdaI Lah gaK meLukIS taPi meManG taK penAh daPat A pOn..kaLau daLam reKod Book SuMer sTraiGhT A's..TaPi maI kaT PEnDIDiKAN seNi dIa jaDi B..kiRa Ok LaH dIa naK baGi B..taPi keKadaNg daPat C..Muahahahahaha...
OiT...OraNg suRuh LukIs LemBu Laaa...YaNG meLaLut peSaL??
oOpss..SorI...Ok..Ok..aKu LukIS..aNd taFsIraN diA giNi..

a) kaLau kepaLa LemBu meNhaDaP ke KirI - OraNg tU seOraNg yaNg ikUt paLer seNDiri Jerr..kaLAu dIA dah waT kepUtusaN kaLau riBuT taUfaN tsUnaMi pOn dIa taKkaN beruBah...

b) kaLau kePaLa LembU menGhaDaP ke KaNan - OraNg  nIh maSih LaGi boLeh BertOLeraNsI..maSih bOLeh meNDenGar penDaPaT oraNg LaIn...

c) LeMbu Tu FacE tO faCe nGan kIta - seOraNg yaNg jUjur..berTerUs TerAng..

d) mOnTot LemBu - SaPer Yang LukIs maCam NIh..dIa aDaLah sEoRang YaNg GILA..muaHAhahaha...BuKaN Lah giLer CaMNEr..taPi caM tun dR. MaHathIr tU..DiA Punya pemIkIraN Tu tahap besT PuNya..hehehehe...

paStu Dia CaKAp kaLAu kIta aDa TaMbaH aKseSori KaT LemBu tU maKsUDnYa kiTa kaLAu waT keJe seHabIS baIk..Kita NaK haSiL yaNg baIk...

So maRi LihaT LemBu aku..NiH meMang haSiL maLam Tu yaNg akU LukIs...
jeNg..jeNG..Jeng...


Erk?? SILa aBaikAn LuKisaN iTu..YaNg peNtIng isI nYerrr...(niH LemBu ke VaVi?)
Haaaa...SO aku AdaLah seorAng yaNg jUjuR yer meMurID..BuKan aku yaNg kaTa..LeMbu nIh yaNg kaTa..Muahahahahaha....

~SiLer PeRcaYa!~

5 comments:

Contramen said...

secara x sedar, kepala lembu tu memandang ke kiri.. kerana ia berpaling ke sebelah kiri nya..

Super Nia Hana said...

cayalah!lukisan kita sama comel!
ahahaha

Cik NeyNa said...

encik contra..sayer dah rujuk dengan pakar psikologi tu dia kata ini ada lah pandangan secara berdepanan tak kira badan dia kiri atau kanan bila kita nampak kedua-dua mata lembu tu dia akan dikira sebagai berdepanan..kalau yang kiri kanan tu adalah pandangan sisi muka lembu tu..ada paham??


nia..erk?? perli ke seriyes nih?? aku jujur nih...hehe

Anonymous said...

contramen = ..mesti kamu nak puji neyna kan ..ala malu2 plak.....

Cik NeyNa said...

puji ke perli??
hagham lah kalau dia nak puji..