Monday, April 12, 2010

VaiO hUnTinG...

paRenTs aku teRmaSuk tetIng daTang sIni..SaJer Jerr naK meLawaT aNak dIa yaNG bagaI puteRi "kaYaNgan" Nih..pLus aT the saMe Time tetIng naK caRik LaptOp..seBenaRnya dioraNG daH caKap LaMa daH naK daTAng taPi tetIba JPA aNtar sUraT cinta kaT aKu sUruH aMik eXaM aRi saBtU..wHoLe daY Lak tU..sO taK Leh Lah naK peGi meMaNa..aKu suRuh DeMa dOk UmaH jer Laaa..TunggU akU baLik..LaGipon aRi jUMaaT tU akU daH penuhkAn suMer iSi daLam peTi aIS aGaR taKde YaNG kebULuraN..hehehe
my exaM??!!
Ok Jerr...taPi tU Lah eSei in maLay aKu maCam RisaU jerr..seBab boLeh diKataKan aKu pOn taK paHam pe YaNG aKU tuLis..MuaHahahahaha...aLmaKLumLah Bm "CaNgKuL"..Huhuhu...
paStU aDaLah tRgeDI yaNg berLAkU yaNg meMBuaTkan aKu jaDi Redha NgaN aPA yaNg berLaKu..anD aKu raSa daN aKU yakIn..aKu BOLEH!!
aPa Tu?? TaKper Lahhh..aKu sImpaN je DaLAm haTi...*SIGH
Ok..PaS daH aMik eXam..Haaaa...Nih LaGi saTu TraGedI buAh ePaL..aKu berJaLan haMpiR keSeLuRuhaN temPat PaRkIng keTe kaT maRdI Tu..Muahahaahahahha...SeBAb pe?? SaJe JErr Nak jeJaLan aMik aNGin..ChoI!!
SeBenarNya aKU Lupa akU paRk sI cOmeL akU tU kaT maNA...Muahahahaha...aDeih..aKu poN tak TAu pe YaNG aKU pIkIr SaMpaI aKu taK taU kaT maNA aKu paRk keTE..Hehehe..MAsa tU meMang DaH peNat nIh..aKu naK jeR tuNggU suMer KeTe KuaR..aND deCide..keTe yaNg terKonTang-kanTenG seSekOr Tu haRus Lah keTe AKu..Hehehe..taPi taK perLu saMpaI beGiTu keRaNa aKhiRnYa aKu juMPa "beeTLes" Ku itU..Hehehe..HAIPP!!! JaNGan geLak!!
daH baLik aKu riLek..maLam tetInG aJak maKan saTay kaJang..Dia Kata dIa TiNgin..sO diNer mALam iTu iaLah saTay kaJang SaMuri..
eSokNyer..pePagi daLam pUkuL 10am kiToraNg daH kuAr ke kL..heAdeD tO LoWyatT pLaZa..aDeIh...daH Lama Aku TaK daTang SiNi..aKU peNAh daTAng seKaLi Je KAt sIni NgaN aZahaR nGAn eNi..tu Pon taHun biLa akU pOn taK iNgaT..hEhehe...So haRuS Lah aKu iNGat LupA kaT maNA pLaza Tu Kan..taPi akU taU Lah kaT aREa sUngaI waNG..biLa dah jUmpa (deNgaN baNtuAn azaHAr! aKu caLL dia..) aKu TaK taU naK paRk kaT nerr..aKu maIn maSuk je kaT aMoDa Pe TAh naMa dIa..meMang unTuk parK keTer Laaaa...taPi maK aiiii...dIA nYer TeMpaT paRking meMang meNgerIkaN..meMang mengUjI keMAhiraN peMandUaN aku YaNG hebAt nIh Laaa..aDEih...
paStu kiToRaNg terUs gI caRi sOnY ceNtre kaT daLaM LowYat tU seBAb daLam paLer TetIng daH terMaKtUb naK vaIo gAk...So bILa daH jUmPa temPat yaNg ditujU..aKu raSa nak AmaRaH nih..aDa Ker Dia NaK AmiK YaNg waRna PiNk Tu?? aDoi...aPa ker GiLerr BurUk..meMang BuruK..seBAb nGan keyboArd pOn IkUt PiNk..sHocKinG PiNk HoCcaY!!
aDeih...daTin pon Bising..seBeNarnya aDa LagI saTu yaNG pinK gaK..Haaa..YaNg tU sMart saNGat..seBaB piNk dIA soFt saNGat aND keYbOard Dia pOn waRna PuTih..meMAng sMaRt Lahh..TaPi haRga dIA meLebIhi daRi peRunTuKKan Yang dIberIkaN oLeH pIhaK daTo'..Muahahahahaha..paDan MuKa tetIng...

 GiLer BuruK kaN?? So taKde Taste!!

 Pix NiH teTiNg yaNg reQueSt dIa sUrUh LeTAk daLAm bLog..

beRteKAk..beRpeRanG..beRcaKAu..Like aLwaYs..aKhIrnyer TeTing meNgaLah aMik waRna PuTih Tu..Ok WhaT...MaCaM maCbooK aPa...naK beLI maC taK beRapa naK maMpU..daPAt yaNg maCam mAc PoN bOLeh Laaaa...(eH..mAcaM aKU Lak Yang beLi??)

TeNGah dIoraNG setUp2 Tu aKu saJer teTenGok gaDjeT-gaDjeT yang aDa kaT sItU..aDa PSP MoBiLer Tu..aLah..YanG beBuDaK zaMAn seKaraNg tU baWaK kaLau peGi meMana tU (aKu nih daH tUa SaNgat Ker??)..aKu taNya reGe.. PERGHHH!! CeCah 1k jUgak rupA nYer Rege Tu...iNgaT kaN taKaT 400-500 jeR..HuIShh...taK mo aKu buang DuEt uNtUk meNda ALah tu..kaLAu aKu baNyak dueT Laaa..beK aKU beLi PSP yang LeH meN kaT tiBi Tu..LaGi baGuih...
paStu Aku aDa teRnaMpak MP3 pLayEr..sOnY waLKmaN..aKu trY teSt..PerGhhh..BuNyI dIA meManG beSt gILerr...raSa maCam LaGu tU sebEnaRnYa dImaInKan dI daLam oTaK (bak KaTA daTin..) akU taNya reGe beRapa...
unTuk 2G = RM159...Waaaa..aKu raSa aFfordaBLe..siaP aDa reCorDer..aT tHe sAme TiMe akU meMAng seDaNg meNCari Mp3 pLaYer seBab aKu Nyer yAng duLu daH roSaK..taPi akU baJet rm100 jeR..aLamaK??!! caMner NIh..aPa LagI..harus aKu waT muKa weLfaRe Kat daTin..(DaTin maNyak dUet..daTo' taKde DuEt..seBab daTo' BaGi dUEt dIA suMer kAT daTin..jaNGan saLAh paHam..daTo' BukaN taKut BiNi Yerr..TaPi bIni yAng taK taKut nGan daTo'...Wakakakaka!)
haaa..aDa 4 kaLer UnTuk diPiLih.. oRen..MeraH..HiTam..pinK..aKu piLih PinK..seBAb cUte saNGAt..tetIng amaRah..Dia kaTa dIA naK beLi LappY pInK akU tak baGi..Wehehehehe...daH meMang betUL vaiO tU bUruK kaLAu waRna PinK..naK waT caMnO?? BuKan saLah aKAk..
So daH baYAr Pe SUmer..kItOraNg baLik terUs PeGi uMah paKciK aku..LuNCh KaT saNa..theN LePaK KEjaP terUs baLik..seBabNyer kiToRaNg suMer terMasUk PaKCik Ngan MaKCik aKu maLAmnYer dInnEr KAt vILLage View kaT baNgI..uNtuk meRasaI keHaNGataN tOmyam Di sItu..baK kaTa paKcIk aKu..DioraNG LetAk raCun daLam Tu...CEH!!

~tIme...............~

No comments: