Tuesday, April 6, 2010

TaYar Ku...HuHu..

SemaLam punYa Lah beriYer aKu naK baLik aWaL dAri OpIs..seBabNyer aKu pOSa..LaGiPon oPIs nIh seJukNyer TaHAp gaBan BiLa aKu berPosa...maYbe SeBab tak maKAn sO kadaR meTaboLisme MenGuraNG..Waahhh..peLajaRan UntuK aRi Nih yeR mURid-mUrid..sO haRus MaKan..kaLAu taK caMno naK kURuiH..HuHuhu..
OK..daH sIAp keMas meJa..SiaP puNcH..aKu pon denGAn LeNggaNg mak MinaH nYer tUrUnn Lif..TuRun TaNgga...BeRjaLAn meNujU ke KeReTa Ku yaNg gaGAh MEnUnGgU iTu..taPi kaN..daRipada keJAuhaN..aKu meLihaT taYar beLakaNg si cOmeL aKU Tu..
HaISH!!!
SemAcaM jer..MuNgKin tidaK..aKu meNDekaTkan Diri..
OOh no..aI kenOt beLive My eYEs..Oh yess..me GoT fLaT tYre Ye Tuan-tuAn daN puaN-PuaN...AdOihhhhhhhh...
it Is Not inVoLved My BeLLy yeR tuaN-tUaN daN puaN-PuaN..TaPi meMbaBitkan keReta SaYa YaNg cOmeL ITu..Waaaaaaaaaaaa...


meMuLa Tu aKu taK raSa Pe LaGi..MaSiH LaGi maInTaIn..maCHo Jer BuKak BoNeT beLakaNg..aDeIh..aKu tePok DaHi..BaRu akU peRaSan yaNg aKu nYer sKru dRiveR aPa segaLA aLat aKu TetinGgaL kaT uMah..seBab akU gUna skRudriVeR tU aRi tU seBAB raILing langsIr aKu jaTuH..paStu aKu LuPa naK maSukkaN baLik..aDeih..
aKu daH keMbaLi terMenUng..yaNg ada daLam keTe haNya "jaCk" (betuL ke Eja NIh?? aKU taRaM jerr...) seWaKtu aKu seDaNg berTeLekU Tu aku naMpaK keTe Miza..
Yess...Miza taK baLik LAgi sO akU tuNgGu dIa..naK pInjaM tooLs..naMpaK Lah diA terKedeK-keDek jaLan NgaN aIman..aNak dIA..
BiLa daH piNJam kaT mIza..aKu pOn menerUsKAn oPerasi..saMbiL beRteMAnkaN mIZa aNd aImaN..
Yerrr...tuaN-tUan daN pUaN-PuaN..aKu menUkaR taYAr keTe aKU tU seNDiri Ok..aKu memAng taU tuKaR tayaR tu Pon...cUma keDeRAt seOraNg waNita nIh aPA LAh saNGat..waKTu aKu naK buKak naT taYar tU jenUh juga aKU meNGenjUt dIa taK mO LayaN..aDeih...beRat aKu nIh daH meNGuraNg ke??
LeLaMA bLeh GaK..NasIb beK..paStu aKu mULa meNjaLanKan keJe meNuKaR taYar Tu..aKhIrNya berjayA..daLam maSa 45miNit..tu pOn seTeLah PuaS baNyak kaLi aKu beRhenti beRehat seBenTar berSaMa KiT kaT..(eH pe Lak..aKu poSa!) YeaY!!
kaGum taK?? Haaaa...KaGum KaN..Muahahaha...
Dugaan OraNg berImaN..Muahahaha...

AKHirnYa beRjaYA...


TuKaNg tOLong..ToLong TeNGok!


See..SupErwOmaN nIh!


aKu memang TaU tuKaR tayaR nIh seBabnYer MaSa naK paKAi keTe Nih meMang daTo' daH ajar DaH sUmer haL keTe..MasaLahnYer kedeRAt aKu nIh je Lah taK kUat saNGat..daLam pada kaNciL tU pon...eH sILap...beEtLes tu pon aKU taK LaraT naK bUkak naT dIA..Nih kaN Lak keTer Yang LaGi beSar..adeiH..mAu GuGur JaNtuNg Guwe..taPi kaN aKu sUka Lah bILa daPat TukAr taYar Nih..Hehehe..aI Like...Tapi..
eRmmm..
maSa NIh waT aKu terPiKir..beTapa Aku keSeoranGan kaT sIni..waT aPa pOn suMer KenA seNDiri..Hmmm..kaLAu daTo' aDa mesTi dIA taKkan BiarkAN me SesOrang..kaLau daTin ada meStI dia aKan jaDi peNemAn uNtUk meMbeBEL..
Hmmmm...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!


**BuKan aKU taK perNah meNgerTi dIriMu..
ku saNjUng seTiap kaTa cInta Yang kaU beRikaN aKu..
HiLanGkan Rasa iTu aKhiRkaN sEMua..
DaN bILa kaU sedaR..aKu hiLang daRi keWuJudaN..
SeMpuRnaNya SiFaTmu tuLusNya HaTimU..
juJurNya nIat Mu tIngGi nYa kesaBaraNmu..
LePasKan Lah diRiKu..
KeRna ku tAK maMPu..
UnTuk meNanggUng seBuah CInTa seMpuRna Dari mu....




~NeEd To be IndePendeNt!~

6 comments:

cik bunbun said...

haha. real superwoman! thumbs up!!;)

Anonymous said...

apa lu merapu lah minah...

Cik Arin said...

Bodohnya ANonynous neh. Dah tau tak reti baca jangan lah baca... suka ati dia lah nak merapu.. kacau bijik ko ker?????? inilah dia manusia takut dengan bayang2 dia sendiri.. huh!!~

Cik NeyNa said...

cik bunbun..toce..toce..

anon..sape suruh lu baca?? ada wa paksa ker??

cik arin...wakakakaka...hampeh lah ayat lu beb..ko tengok japgi dia delete arr dia nyer komen..hehehe

missSya said...

bukan bodoh jerkk..bangang gak !!!!!!!!!!!aku agak laa..anonymous ko ni memang peminat no.1 blog neyna ni kan ..sampe dia merapu pon ko tahu ekk...MERAPU KER HAPER KER ..PINJAM JARI KO KER DIA TAIP!!!!!!!..BANGANG BIN BONGOK !!!!!!!!!

Cik NeyNa said...

kak sha..heehehe...thank you lah sudi memberi support kepada sayer yang memang bagus nih..muahahaha..riak tak??