Tuesday, November 23, 2010

Oh..ShiT!!

aKu geraM daN aMarAh..Ieeee...
baLik seminGgu UmaH aKu dah JadI maCaM uMAh YaNG taK berPenGHuNi seTAhUn..hUhu..
UmaH aKu nIh ada balkOnI..Takde LAh baLKoni SaNGat Pon..Tapi temPaT tU untUk naK waT sIdaI baJu..LetaK meSin basUh..kiRa MacaM oPen AiR Laaa...

Camni Lah ruPa bentuk aKu nyer BaLkOnI itu..

UmaH aKu tiNgkaT Lima BeLas..
yaNg aKu geRAm Nih biLa aKu baLik je DaRi raYa haJi nih..aKu bebUKa jer pinTu aNjUnG nIh aKu terUS naMpak caM nih..


Arghhhhh...serieS tenSen..saKit haTi NIh..
taU taK Tu apa??
Yaaaa...iaNya AdaLah taik bUrung..aDoIiiiiii...
seBELom Nih taK de JaDI maCaM NiH..tAPi seKaRaNg Nih..aSaL dUA tIga harI jer Penuh taIk BuruNg..Adoiiii..keKAdaNg Tu bULu burUNG poN siAp maSuk daLAm uMaH aKU..
sAkiT haTi TaU..
daH Lah UmAh aKU nIh aTas SeKALi..biLa naK cUcI jeR seGaLa Ke"taIk"kAn iTu..HaRus LaH jaTuh aIr Tu ke BaWaH..haRus Juga oRang baWAH maKi aKu seBAB aIr daRi OraNg aTAs Nih..Hehehehe..
SemALam baLIk keJE paS aMik jonI teRUs aKu muLakaN projeK menCucI segALa naJis-naJis nIh..sHidaH yaNg tengOk pON terkejUt..dIA kaTa bUrUnG-bUrUnG nIh meNgaMuk ker??
CeH..
aKu pUnYa amuK bUruNg Nih taK Mau amiK taU Ke??
GeRam Laaa..haRus Lah cUci..aKu naK sIDaI baJu caMne Nanti..Ieeee...koTor Laaa..GiPon Joni SuKa LepAk Kat aNjUng Nih..Hieeeee...
So seMALaM maSa aKu tenGah cUci Tu sHidaH toLonG..theN aKu caKAp..MAu oraNg bawaH nIh MAki akU..hehehee....
SeKALi aDa YaNg menYahUt Daaaa daRi BaWaH.."Oiiii..kaT baWaH nIh teMpIas nih keNa aIr!!"
Hehehehe..paNjaNg UMur KaN???
aKU pOn NyAhUt Laa BaLik "MaaFLaaa...TeNGah CucI taIk bUrunG Nih.."
TerUs OraNg baWaH Tu dIAm..
Bih Tu aKu naK buat caMne??
taKkan AkU naK biaR jerr..IsHhhh..
TaK saNGgUP Laaaa..maU aKu keNA sempUt niH Kang...Hieeee...
caMne NaK bUAt eK??
aNy iDea??
kaLAu ikutKan perasaAn amuK daN gILa Nih..naK jer aKu bUAt sIgnaGe TuLis..
"BURUNG ARE NOT ALLOWED!!"


~BoLeH?? Hehehehe~

2 comments:

anaztasias aira said...

sabo ek dear. nasib burung susah nak tangkap kalo tak mesti dah panggang haha

Cik NeyNa said...

hehehehe...
tulah..
kalau boleh tangkap dah lama ana jadi saudagar burung..hehe
haaa...kalau taik burung tu boleh buat baja dah lama kaya..leh kawen cepat..
kan?? kan??