Wednesday, November 17, 2010

Oh...TiDaK!!!!

SeLamaT haRi RaYA haJi seMua...Apa PeNgOrBaNaN yAng diBuAt?? me??
TaKtaU LaH..HeHe..mungKin paSnIH baNyaK kOt YaNg perLu diKoRbaNkaN..HeHehE..
SeMaLam SampAI daRi kL neK baS..saMpaI daLam PuKUL dua PaGi..aDeIh..baS Tu PLaK teTuBa bUAt peRaNgaI taK mO pI buTtErwOrTh duLu...diA naK pi PenaNg DuLu paStU baRu naK gi bUttERwoRth..Ohhh..TidaK..
taK saNggUp LAgI aKU menUngGu..terUS tUrUn kaT jUrU..TheN mInTa daTo'  aNd tetInG uNtUk aMik kaT RnR juRu TuH..samPai je RuMah terUs peLuk cIuM saYanG-saYAng saYA seKaLiaN..
G-mOn..MemO..KenToI..RaJa..PUccA..PiKo..JeBeK aND BoBoo..RinDu seh KaT diOraNG..
ThEn mAsuk RuMah..GULP!!
TeNgOk deKaT haLL naMpaK meNATaNg Nih...

 GubaHan BuNga..Ohhh..tIdaK!!!

 GubaHAn TuaLa daN beKas CincIn...Ohh..TiDaK!!!

aKu taK taU Lah nIh bekAs aPA..TaPi waRna oReN..Ohhh tIdaK sekaLi LaGi..maK daH nak PiTam!!

TeRUs AKu maHu meruNGkaI segaLA perSoaLAn..
Eh..nIh HaNtaraN saPeR sUmeR Nih?? tHen GuBaHan bUnGa Tu saPeR PuNya..DaH LaH waRna cecAmpOr..aDa merAh Laa..puTiH Laa..OreN Laaa..BiRu Laaa...
iShhhh...HaTi daH berDebaR-deBaR Nih..taNya..ManA daTAng sUMeR Nih?? saPer puNya Nih??
TeTiBa daTo' JaWab..perSedIaaN UnTuk buLan SeBeLaS...
GULP!!!
aKu taNya LaGi..HaH?? saPeR nak  kaweN buLan SeBeLas??
TeTiNg jaWaB..saPer LaGi?? LaGi maU taNyA...
GULP!!!
Ohhh TidaK...
Aku minTak comFirMatIoN..IsH..oRaNg seRieS Nih...cakaP LaH bebEtUL..
TeTiNg rePLy..Laaa...pe YaNG taK betULnYeR..Tu GuBaHan tuALA..Tu JaMbaNgan BuNga Tu unTuK meJa MAkan berAdaP haNG Laaa...
Ohhhhh...tiDaK..MaK PiTaM..RaSa naK jerIt!!!!
TeRus CaKap..Apa nIH..NapEr kaLer caCA merBa..MaIn caMPoR-caMpOr..LaGi satU kaN daH jaNji naK paKaI freSh fLoweRs UnTuk hiasaN...
Waaaaa...naK naNgIs..PeLAmIn aNGan Ku MusNAh..HoiH..ChOy!!! OveR taU!
DaTin RePLy..suKA haTi maMa Lah..maMA naK waT tEma coLoRfUL..
aKu nIh raSa NAK jerIt nih..betUL-beTuL Laaaaa....
tHen gaMakNyer daTo' daH keSiaN kaT akU..baRu dia caKAP..yaNg datIn pegI beLajaR buAt guBaHan Pe SumeR..
Fuhhhhhhhhhhhhhhh...LEGaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....raSa macaM naK sUjUD sYuKur..
HuH..raSa naK seLigI je GiGi tetIng..HIeeeeee...
menCik TaU!!!
SaNgaT tak suKA Ok LaWaK maCaM Nih..HuH..
KoRaNg daH kIra ke BraPa kaLi perKaTaan Ohh TiDaK Di situ??
Hehehehe..siLer KiRa SemULa..maNA taU tetIba Aku naK buAt coNtesT ke..GivEaWaY ke..HaDiaH diA aDaLAh baRang-baRANg yaNg diTunjUkkaN sepertI di DaLAm gaMbaR..Hahahaha..
ok..TaK LawaK..
Haaa...paStu Datin daH tetAp yaNg dia NaK bUat kenDurI taHUn depaN on noVEmber..sebaB dIA kaTa taK mO bUAt kendUri on mUhaRAm oR saFAr..jenUh aKU nGAn tetIng taNya..naPer??
dia CaKAp duLu RaSuL kiTa GerInG yaNg aMAt paDa buLAn MUhaRam..
aKU PoN Oooooo..
sO akU pon baJeT..kaLAu caMtU LEh Lah buaT taRikH 11.11.11 kaN?? kaN??
sekaLi tengOk taRikH tU meMAng JaTuh haRi jumAat..taPi beLom cUTi skOLah..sO maYbe sedaRa yaNg beLAh jOhOr taK daPat naK daTAng...aLaaaaaa....
taPi tu tAkpe LAgi..cUMa..KaLAu naK bUAt buLan sebELas..MaKnaNya akU aDa maSa kuRaNg daRi setaHun???
Ohhhh...TiDaK!!!!

~ok..DaH berApa seKaRAng??~

4 comments:

Unknown said...

yang baiknya ada byk masa lg kan =)

Contramen said...

mengelepiaq la aku cari pulussss...

Cik Arin said...

padan muka hang.. nak kawin sangatttt

Cik NeyNa said...

anastasia...
hehehe...tulah..sebab tu tengah goyang kaki lagi..hahahaha

encik..
bak kata anaz..banyak masa lagi..hehehehe..aik..hang kata nak kawen cepat kan...

teting...
budus!!!