Tuesday, June 9, 2009

aKu pOn naK caKap JugaK..

SeBenARnya aKu aDa benDa naK caKap TapI maCAm taK terCakaP..seBabnYa aPa yaNg aKU naK caKAp Nih OraNg memAng TakkaN paHam..seBab Nyer dIa boLeh PaHam TaPi maYbe Dia seNgaJa Tak Nak faHam..sO aKU rasA aKu daH penAt unTuk meMberItaHu..akU meNgamBiL peNDeKAtaN uNtuk menDiaMkaN diRi..aDakAh iNi kepUtusaN yaNg terbAIk?? aKu pOn taK taHu..aKu seRahkaN seGaLanYa PaDa TuHan..HaNya dia Yang MahA meNGetaHui..seBab aKu daH penAT unTuk naK meMbeRitaHu keHendaK haTi Ini..suSah saNGat ke KehENdaK haTi Ini unTuk diPenuHi?? beRapa BaYAraN yang PerLu aKU baYar uNtuk sediKit maSa Itu?? enTah..aKu teRima YanG teLah diTenTukaN..aKu taK semPurNa..aKu taK meMahaMi ek?? taK meMbeRi soKonGAn?? Hmmm..haNya tUhaN yaNG maHa menGetaHui..daH taKde Pe Dah..TaK terCaKap..uNtuk meNGeLAkkaN iaNya TerUs teRganTung aKu reLa PeRgI...meMbawa diRI ini..peRgi Ke MaNa?? ToILet..aDeih..daH taK terTahan Nih...HuHu...Daaa....

No comments: