Wednesday, June 3, 2009

BenDa ni PunYa pAsaL Lerrr...

aDeih...
PaMeraN jaBatAn PerANgkaan semPena 60taHun..hahaHa..nIh Lah yaNG akU doK BUat seLama Nih..keJe teAm Lerr idOk Ler akU giLa kuAsa NaK WaT sesOrang..hehehe...TeTapi keRana BenDa aLah Nih Laa yaNg aKu doK tenSen aRi-aRi saMpai raSa naK haNgen SaTU baDan..YaNG maNa akU raSa umUr aKu daH jaDi 61 tahun..buKan 60 taHun...huHuhu..
aKu skaRang nIH kena waT paRt fLowCharT prOseS keRja baHagiaN yang TerLibaT aNd pengIktIrafan...
waaaaa...sUmeR dah SeteL..
aRi Tu yaNG buAT aKU haNGen Tu biLa daH buAT taPi aDa je Yang taK beTuLnYer..
naK jer aKu suRuh diOraNG yaNG buAt..HuhUhu..
taU nYer Nak koMpLen Jer..taPi tU beLom maSUk bahAGian Yang taK beRapa naK baGi keRjasaMa..oRang mIntak feedBacK samPai suDaH taK dapaT..keNa call aRi-aRi baRu naK baGi..
Huh..Memang saKit aTi Lah Buat meNda ALah NIh...daH beRapa pULuh boToL viTagen yaNG teLah akU haBihkaN sePanjaNG benDa nIh berJaLan unTuk mendaPatkaN teNagA...Hahaha...
sO skRang nIh suMer PaRt aKU daH setEL cuMa tUngGu feeDbaCk darI oRang atAs..maNa taU aDa beNda Lagi yaNG dioRang Nak uBah..(Nak jerr akU suruH deMa nIH yaNG buaT senDiri..HUH!!)
Haaa...beLom aKU aBih Lagi tuLis Post nih daH aDa yaNg KoMpLen..
Hieee...KetIAk aKU niH beLom keRiNg Lagi...Hieee...
Nih naK maRah Nih...
kOnoNnya tuLisaN taK cuKup beSar..Hieee...
naK besAr maNa Lagi?? diSpLay paNeL pOn aDa 10 Jer...
Hieeeee...sUnggUh MenaMbaHkan keSakiTan di HatI iNi suNggUh Ler...
maLas PikIr...esOk Lak!!!!

Haaa...BerCaKap tenTang viTagen..
KoraNg peRnah Try vItaGen Yang peRisa NenAs??
aKu tak peRnaH...taPi aRi Tu akU trY beLi 5boToL..
aDeiH..
naSib beK aku Tak beLi bebAnyak..buKan taK seDap..
dia MeMang periSa neNas Lerrr...cuManYa terLaLu maNis Lah..
memANg aKU taK LeH naK teLan saNGat..
begItu suSaH unTuk akU naK mengHabiHkan iTu Lima BoTol...
adeIh...aKU preFer Yang oRen nGan aPpLe Lagi..
The MosT i Like..aNgguR pon taK miNat saNGat...
baNyak sOnGeh kan aku Nih??


~meNghaRaP biNtaNg aKaN bersInar~

No comments: