Wednesday, June 10, 2009

SuKa Ker??

Hehehe..Nih PosT taMbaHan Jerr UnTuk Yang di BawaH..One Day aKu daPat eMaiL daRi kaWan aDiK LeLaki ciK maIza (MakcIk akU yaNG kaWen denGan mY beLoveD PakcIk Tu..)
NaMa dia Mr. S..
hehehe..
naMa taK Leh disCLose KaNg keNa saMan..
haa..diA senD GaMbaR Nih..dIa caKap sUKa tenGok AkU GeLak..Hehehe..Ye Ker?? ke ko AmIk gaMbaR aKU seBab kO tenGah teNgok beTapa PeLahaPnYa akU meLantaK Lauk PenGantIn Tu?? HuHuHu...aPa PoN nIh Lerr gaMbar yaNG dia EmaIL kaT aKU..dIa cakap aDa baNyak Lagi..dia Amik GuNa henPon KaTanYa..taPi akU miNtak tAk mO baGi Lak (erK??PaTut Ker Aku saMan MaMat Nih??)..
aKu suKa gaK Ler TenGok gaMbaR nIh..seBab akU jaRanG ada GaMbaR caNdiD macam Nih..gaMbaR yaNg aku taK reAdy..taPi naMpak caM geMuK jeR aKu daLAm GaMbar Nih Kan??..Hieee...
CaMner Nak KuruS kaLau tenGok Lauk dePan Mata Jer aIr LiuR daH meLeLeh seTimBa..Hahahaha...SunGgUh buRuK peRanGai Cik NeYna Nih ek??

~SuKa Jerr..~

No comments: