Thursday, June 4, 2009

wHo am I??

aKu taDi daPat eMail DaRi kaK sue tenTang KajiaN 25taHun daTo' faZiLah kaMsaH meNgeNaI kaRekTor oraNg-oRanG nih mengIkut BuLan keLahiRan..sO akU aS aN oCtobeR peRsOn naK buAT revIew TeNtaNG bULan keLahiRan aKU nIH..betUL ke Dak? aNd semOga oRang LebIh meMahaMi akU..HuHu..Layannn....

____________________________________________________________________________________

OKTOBER

-Suka sembang
Hehehe...MemAng aKU suKa semBaNg Pon..Nih bOLeh diTerIma Pakai...

-Suka orang yang sayang padanya
MeMang Lerrrr...aKu sUka KaLau OraNg saYang KaT aKu..TaPi seJak doK puTrajaYa nIh aKu raSa maCam KuRang kaSeh SaYang Jerrr...SediHnyerrrrrr...

-Suka ambil jalan tengah
Erk...WhaT waS tHat suPposeD tO meaN?? KaLau baWaK keTe kaT hiGhwaY meMang aKU LaLu Lane TenGah..HuHu..MaaF daTo'...

-Sangat menawan & sopan santun
Waaaaa...meMang TaK taHan..aCehhhh...

-Kecantikan luar & dalam
Waaaaa...aKu soKonG 100%..BuKan aKu yaNG caKap Arrr..DatO' FaZiLLaH kaMsaH yaNG caKap..aku aDmiT Jer..
JaNgan JeLes...

-Tidak pandai berbohong & berpura-pura
ErK...aKu nO koMen BoUt nIh..seBab TiPu Lah kaLaU aKu taK pernAh BerbOhoNg..Ti Pu sUnat..Hehehe

-Mudah rasa simpati, baik dan pentingkan kawan
Hmmm...MemAng aKU jeNis cepAt kesIan..boUt kawAn?? BetUL gaK..saMpaI keNa BuLi seCara taK LanGsuNg PoN aKu taK sedaR..Hahaha..TaPi kAwaN penTiNg Kan akU ke Tak?? HeHe..

-Sentiasa berkawan
MeaN??

-Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama
Tu Lah PasaL..aKu nIh meMang kaTegoRi kuAt maJuk...

-Cepat marah
Ye Kot..Hehehe..

-Macam pentingkan diri sendiri
Erk?? sOmeTimes...

-Tidak menolong orang kecuali diminta
Eh..TaK gaK...(HaMpeh BetUl..baRu taDi diA caKap akU nIh soPan sanTun!)

-Suka melihat dari perspektifnya sendiri
MeMang Lerrr...

-Tidak suka terima pandangan orang lain
TaK Gak..

-Emosi yang mudah terusik
Laaa...Kan Tadi aKU dah nGaku aKu nIh seNsiTip..

-Suka berangan & pandai bercakap
BetuL..BetUL...BetuL..

-Emosi yang kelam kabut
ErK?? BuKan SaKit Jiwa Kan??

-Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan)
naNti aKU beLi crYstaL baLL..

-Suka melancong, bidang sastera & seni
I Like....

-Pengasih, penyayang & lemah lembut
Elelelelele...maLu aiii....

-Romantik dalam percintaan
Ye Ker?? taPi aKU rAsa caM taK berNasiB baIk jeR daLam PerCinTaan..KaLau taK kaWen Lama Dah..Huhu!

-Mudah terusik hati & cemburu
Ye..Ye..Ye..taK LaraT daH naK ngaKu Nih...maSUk tiGa KaLi daH Nih..KomPem BetUL..

-Ambil berat tentang orang lain
YuP..beRat aKu poN LagI Lah aKu terLaLu menJaganYa..

-Suka kegiatan luar
Yup...

-Orang yang adil
Ermmm..DaRi segI aPa tu??

-Boros & mudah dipengaruhi persekitaran
HaaH..seBab Tu aKu seLalu KekUraNgaN dueT unTuk shOppIng..

-Mudah patah semangat
Tu Lah..aKu meMang daH taKde seMangAt Nih...

~Hehehe..BuKan Aku yaNg caKap!~

No comments: