Monday, June 1, 2009

TeTiba LaK...

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu
Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti
Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali
Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan


seMaLam aKu tenGok Yang jOmheBoh Tu theN aDa soRaNg penYanYi naMed aLya yaNG nyaNyi Lagu NIh..aKu raSa korAng keNaL puNya seBab LaGu nIH kaN tenGah peMes skRaNg Nih..paStU biLa denGar Lagu Nih meMbuaTkan akU terInGat kaT seSeorAng..
aLaa..ciTer Lama..
seSeorAng Tu penAh baGi Kat Aku Lagu KaT bawaH Nih..
YaNG maNa kaLau teRdenGar kaT raDio LagU kaT bawaH nIh aKU terInGat Ler GaK..HuHu..taPi yaNg heRan maSa Tu oRaNg Len Lak rePLy yaNg maNa dia InGat Lagu baWaH niH untuk Dia..Hahaha..koRaNg paHam Ke Apa yaNG aku ciTer NIh??
taK Pe Laa..biAr akU soRanG je PahaM..hahaha..

Entah berapa kali
Kucuba membohong hati ku ini
Hebat dilanda
Rindu padamu
Namun semua alasan
Rapuh bagaikan awan berarak
Yang memang tidak pernah abadi
Dan terlalu cepatnya berlalu
Pabila di giring angin
Dan mudah pula layu
Selepas ia melimpahkan
Titis-titis ehsan
Kini hatiku sangat terdesak
Untuk memilikimu
Agar bisa aku meneruskan
Sisa-sisa hidupku ini
Seperti manusia yang punya kekasih
Yang punya kekasih
...

~maNa peRgi enCik mOod niH?!!~

2 comments:

Anonymous said...

isk isk iskk...tersangatlah menyentuh hati ..alaahi ina...naper laa ina letak lirik lagu hattan ni..kak sya memang tak tahan tau ...sebab kak sya sdiri pun ada kisah sendiri pasal lagu nih...ermm bersabarla ina..kak sya sendiri dah penah melalui derita kerana terlalu menyanyangi seorang insan bernama lelaki...hasilnya kak sya amat bersyukur..bagaikan terubat smua luka dia hati ..bila dia benar2 percaya...wanita ini terlalu menyanyangi nya...Alhamdullilah..semoga ina juga diberi kebahagian yang serupa..Insya Allah

Cik NeyNa said...

eH..
na poN seBenaRnyA taK taU aDa LagU nih..nIh poN Lagu oRaNg baGi..Hehe..LaYan je Lerrr...
Waaaa...thanx Kak Sha..
seMoga baHaGia seLalU ek...