Monday, June 8, 2009

RumaH yaNg saKit..BuKan akU!!

daH seBuLan LebIh aKU taK baLik PenAng..enTah..taK taHu Lah naPer..aKU diLanda hOmeSick YanG teraMaT saNGat...baRu seBuLan LebIh..seBeLum nIh duA buLan aKu taK baLik aKu taK rasa Pe SaNgat poN..taPi kaLi nih taK taU naPer...meManjAng naK meLeLeh jeR aIr Mata Nih..saMpai enCik BaRshaH teGur oNe daY tu.."naPer NanGis??"..aKU jawaB aKu nGanToK anD menGuap baGai naK rak..Hahaha...
aLaaa...caM taK biaSa..KaN ada keKadaNg kiTa nGuap saMpai KeLuar aIr maTa..
Hahaha..aLasaN taK Leh BLah BetUL...
aKu pOn tak Tau pe MasaLah aKu nIh..eVen Aku cuBa naK hePi-hePi..kaT oPis i TrY tO enJoy(saMpaI aDa oRaNg cakAp aKu terEncaT..meMang aKu kecIk aTi sanGAt deNGan diA nIh!) taPi aKan saMpai mAsaNya aKu naNgis..saMpai meMeraH hiDung Nih...RinDu sanGAt kaT bebUdaK tu..duLu kaLau akU seSediH aKU peLuk jeR aJa..RaSa maCaM heAL saNGat..beBudaK TU pOn mAcaM paHam jeR..(WaH..aKu paNdai baHasa TuCen!) Hehehe..
meManG dRama quEen betUL Lah ciK neYna Nih..taPi seriEsLy..aKU nak baLik..Waaaaa..
kaT siNi aKU kekURanGan kaSeh SaYang..
TaPi cuTi daH taK Leh aMik Lah...cuTi tiNggaL 12hari Jerr...
taKde saPer Yang PahAm..aKu jer Yang pahAm dIri aKu yaNg nGengaDa Nih...
Ieee...NgeNgadaNya...meMang Tak Leh BLah..
hahaha...meMang maLang betUL sapeR yaNG kaweN nGan akU nih...
sO aVoiD Me...
aYah caLL caKap YaNG usM haNtar suRat bUat tawaRan unTuk waT maSter..dIa baGi temPoh setAhun..aKu teNgah koNpiUs NIh..kaT temPat keJe akU niH aDa RuLes kaLau naK sambUng beLajaR keNa koMpem DuLu..kaLau ikUtkaN suMer sYaraT-sYaraT unTuk kompeM keJe nIH aKU dah PenUhi..taPi tU Lah suRatnYer Tak daPat LagI niH..LaMbaT nYerrr...aKu aRi Tu pOn daPat waT deGree seBab daH saMbUng aLreAdy saMbuNG dUa taHun..sO Leh Ler aKu teRus samBUng..TaPi nIh nak apLy Len KeNa tUnggU koMpem..akU raSa naK saMbung..TaPi taH Laaa..aKu pOn taK paHam..
waaaaaa...
BeRbaLiK paDa ciTer aKu taDi..
aPa nak buaT NIh?? aKU raSa aKU niH dah seWeL Kot...
RaSa maCam naK traNsfeR peNang Jer..HaaH kaN?? naPer Aku taK trAnsfeR penaNg ek?? apa YaNG akU tuNggU kaT siNi?? aKU pon taK faHam...
Za caKap nIh duGaan...
maKnanYa aLLah maSIh saYang deKat akU...
Ermmm...
akU keNa terIma..KeNa ikHLas..maMpU ke Aku?? (Y_Y)

~Waaaa...dRamA sWaSTa aRi Nih..~

2 comments:

tulip said...

ina bagus bagus.. dapat sambung master. otak tengah boleh nak belajar ni baik belajar. kalau jadi cam akak. dah malas nak tgk buku. huhu..

Cik NeyNa said...

Tu Laaa...
raSa maCam naK saMbuNg..
taPi baNyak benDa nIh naK keNa piKir..
adEih..