Tuesday, June 9, 2009

CinTa oR meMbeR??

aKu aDa BaCa sAtu qUoTe fRom One FoRum..QuoTe Tu MaCaM nih..

"LeLakI aKan TinGgaLkaN cInTa KeRana MemBer..
PeRempUan aKan TinGgaLkaN meMbeR keRanA ciNta"

Hmm..aPa yaNg aKu naK caKaP ek?? Haaa..Of courSe Lah Yang TuLis quOte nIh aDaLah seOranG LeLAki Yang maNa taKkan dIa naK kUtUk kaUm diA senDirI kan..Hehehe..seKsiS Lak aku NiH..NiH bUkaN isU sekSis Or waTeVer taPi aKu naK beRikaN penDapAT aKU Laa..perEmpUAn taK peNah TinGgaLkan MemBer-meMber nYa..tapI cInta aDaLah haRapanNya Yang Dia LetAk di TemPat yaNG tInGgi UnTuk meMbeRi pemBeLaan Dia Pada Satu HaRi naNti..seBabNya seLalunYa waNita meNghaRapkaN sUamI dia UnTuk meNjaga dia Kan?? suAmi dia tu cIntA dia Kan?? aDakAh saTu haRi kaLau kiTa jaTuh meMber aKan toLonG?? meMang Lah taK seMua meMber Nih BusUk..taPi seLAgi koRanG tak haDaPi maSaLah seLAgi Tu korAng taK taU trUe coLors DiorANg kaN?? buKan senAng naK caRi meMbeR di WakTu suSah.. meMber seNang meMang Ramai..sO pePahaM sendiRi..Hehe..
taPikaN quOte nIh sUbjeKtif buKan seMua GenDer MAcaM tu..aKu ada KAwan denGan leLaki Yang maNA aKAn saNGgup bUat ApA saJer UnTUk aWek dIA..TaPi aKU saLut Lah diA..dIA taK perNaH tiNggaLkaN aweK dia..dIA paNdaI baHagi kaN aNtara meMbeR anD aWek DIa..aND diA taK pernAH pOn diKAtegORikaN seBagaI taKUt aweK..aDa gaK aKu tenGok dia kUar NgaN keKaWan diA..taPi aKU tenGok dIa taKde Pon Ada aBaikaN aweK dIa..PaSTu aKu pOn Ada sOraNG kawaN pOmPuan Yang mAna biLa DaH jaNji nGan MemBer TheN tetIba bF diA caLL terUS tiNggaL meMber diA nIh..yaNg aKu Lak?? aKu Lak aPA ek?? hEhe..nO koMen..ToLonG jaWab..
Hieee..MeMaCaM peRanGAi..
LaGi saTu..nAsihaT aKu yaNg taK beRapa Nak Gud-Gud Nih..taK perLuLah beRciNta kaLau taK reaDy sO taK perLu naK tiNggaLkaN seSaPer..Hehehe..

~HeY LaDies! BoYs DoEs NoThIng..~

No comments: