Wednesday, June 17, 2009

DOS wonDerFuL 60 gReat yeArs..

AkHirNyaaaaaaaa....
TaRikH 16 Jun 2009 teLah beRaKhiR denGan JaYanYa...sIap MasuK tV oK..cuMa muKa aKU jeR yaNg taK KUar (HampeH!!) kePenAtan yang TerAMat SaNgat teLah diRasai..kaKi kU inI begItu seNgaL seKaLi...KaLau aDa oRaNG yaNg meMiciTnya sUngGuh enAk seKaLi..PersIdaNgan sTatiStIk yaNg diJaLankaN seRenTak deNgan SaMbuTan 60 tahUn JaBatan PeraNgkaAn MaLaysIa...BeRmuLa taHun 1949 seHingGa seKAraNg maSih UtUh daN kUkUh meNjanA sTatiStiK neGara...Cewahhh...ayat..TaK taHan...HuHu..semENjaK isNin kiToRang bUat keJe seHinGga Ke HaRi paMeRan kiToraNg di PICC..KuaR uMAh pOn PuKuL 6.30 paGi..daRi paKai HiGh HeEL saMPai paKai fLat pUmp Jer..huHu..meMang HaLaL gaJi aKU waKtu Tuh...Huhu..seMaLam pon baLik UmAh daLam PuKuL 8 LebIh..SeBab keMAs-keMas aNd bawaK sumeR baRang unTuk dIsiMpan Di oPis..keTIka HaRi perSidaNGan aDa 6 juruKamera YaNg maNa setIap seOrang keNA amIk 500 pIx..sO daRi 3000 pIx Tu aKu raSa gaMbaR kiToRang Jerr..Hahaha..LihaT Lah DunIA..WeLL nIh geGamBAr daRi kaMerA taSha...LaYan Jer...

oUr paMeRAn KomPaun aT PICC

PenGaraH aKu pOn taKe PArt JugaK..JaDi tuKang TaMpaL..huHu


DuRiNg haRi peRsiDaNgan

aKu yaNg phoTo maNiac..Hahaha

TaN sRi noR mOhaMmeD YaKcoP di KawaSan PaMeran

eNciK yUsmiZan..Nih Lah bOs aKu yaNg peRasan RomeO

Us wiTh OuR PuaN KeTua PeRangKAwan

OkLah..Nih Jer YaNg daPat akU tuNjuk duLu..NaNti kaLau aDa Lagi aKu uPLoaD kaLau raJin ek..iTupOn kaLau taKde IntrUtOr (naNti aKU ciTer paSaL nIH..naMa dia SURAIYA BUSRON!)..Hehehehe...Daaaaaaa...


~ WeLL..taK peRnaH kuRang..~

No comments: